pondělí 15. února 2016

POZVÁNKA NA ÚNOROVÝ BAZÁREK ÚTULKU TIBET ♥ SLEVY NA KNIHY MINIMÁLNĚ -50%!!! :-)

Ahoj, všechny Vás srdečně zdravím u velmi speciálního videa, na které jsem se moc těšila :-) Asi nemá smysl psát věci a mé myšlenky sem, protože je všechno ve videu :-) Nicméně toto video je pro mě moc důležité a jsem strašně ráda, že to všechno vyšlo :-) Přeju příjemnou podívanou!

--- INFORMACE O BAZÁRKU ---
21.2.= NEDĚLE - 10:00-20:00
22.2.= PONDĚLÍ - 11:00-20:00
23.2.= ÚTERÝ - 11:00-20:00
24.2.= STŘEDA - 11:00-20:00
KOČIČÍ KAVÁRNA NA STROMĚ, ŠPITÁLKA 37 BRNO
(kousíček od Hlavního nádraží a ulice Křenová:))

odkaz na událost na Facebooku: https://www.facebook.com/events/585477474937431/

BUDU SE NA VÁS VŠECHNY MOC TĚŠIT!! :-)

3 komentáře:

  1. Docela me mrzi ze to mam tak z ruky, i kdyz rozhodne bliz jak Prahu, ale pokud by po praci dobre navazovali vlaky/autobusy, tak se tam treba zvladnu dostat :) uvidim, ale opravdu rada bych prispela na utulek, tak snad se to nejak zvladne:) a samozrejme preji hodne stesti, aby se nejlepe prodali vsechny knihy ^^

    OdpovědětVymazat
  2. určitě se budu snažit přijet a vezmu i nějaké knížky

    OdpovědětVymazat
  3. Ja se určitě ukážu!! :) Jsem z Brna takže brnkačka, :)

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com